• پست الکترونیک

    pelast.pooiesh@gmail.com
  • ساعات پاسخگویی 8-17

    0912-1771200
2019-05-10

پکینگ گام ۱۲

پکینگ مدیای گام ۱۲

 پکینگ مدیا گام ۱۲ ,پکینگ مدیا ,پکینگ تصفیه فاضلابی  این نوع پکینگ ها معمولا برای کاربردهای آبهای تمیز استفاده می شوند .کوچکی چشمه های عبور آب و هوا سبب  رسیدن به بالاترین راندمان انتقال حرارت و جرم خواهد بود.

نسبت سطح به حجم ۲۵۰ متر مربع به ازای هر متر مکعب در این نوع پکینگ موجب می شوند . که در برجهای خنک کننده ای که از این نوع پکینگ استفاده می شوند می توان سطح مقطع را  حتی الامکان کوچکتر در نظر گرفت. اما استفاده از این نوع پکینگ ها در سیکلهای آب کثیف نظیر صنایع فولاد و ریخته گری ، رب سازی و بطور کلی آبهای دارای سختی  بالا توصیه نمی شود. چرا که در آغاز کار برج ، راندمان مطلوبی از برج را خواهید دید .

ولی  بسرعت راندمان برج در اثر  گرفتگی چشمه های عبور آب و هوا کاهش خواهد یافت و تعویض پکینگ اجتناب ناپذیر خواهد بود. وجود مسیر لانه زنبوری باعث تبدیل قطرات آب به لایه های فیلم آب شده و سطح تماس آن با هوا را افزایش می دهد .

در نتیجه راندمان انتقال حرارت و جرم را بالا می برد و علاوه بر این زاویه مسیر عبور هوا بگونه ای طراحی شده است که کمترین افت فشار را ایجاد می کند.

موارد استفاده :

برج های خنک کننده جریان مخالف

اسکرابرها و شوینده های گاز

مزارع پرورش ماهی

فیلتراسیون مرغداریها

گاز زدایی,سیستم های تصفیه آب

صافیهای چکنده

نحوه اطلاع از قیمت

شما مشتری عزیز می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت این محصول با  مدیر فروش این مرکز تماس حاصل فرمائید .

شماره تماس :۰۹۱۲۷۵۶۹۳۷۴

ایمیل :pelast.pooiesh[at]gmail.com

پلاست پویش

پایه‌های پلاست پویش بر ارزش‌هایی بنیادین بنا شده که همواره راهنمای حرکت به روش پلاست پویش است. همواره تلاش نموده‌ایم که با احساس مسئولیت در مقابل جامعه و با رعایت اصول اخلاقی کار کنیم . ما به قوانین کشور، حقوق اجتماعی و حفظ محیط زیست پایبندیم.

پلاست پویش آماده ارائه این نوع پکینگ مدیا در گام های مختلف می باشد و ما می توانیم این پکینگ را در گام های زیر تولید کنیم :

پکینگ مدیا گام ۳۰

پکینگ مدیا گام ۲۷

پکینگ مدیا گام ۱۹

پکینگ مدیا گام ۱۶

پکینگ مدیا گام ۱۴

پکینگ مدیا گام ۱۲

و همچنین پلاست پویش دارای محصولات دیگری هم چون :

قطره گیر

پکینگ شانه تخم مرغی

پکینگ شانه تخم مرغی قطره گیر دار

پکینگ به صورت هاترول

و …

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *